Feel brand new - 17

5 månader senare!



Louix bildar familj?

För några månader sedan gick pop prinsessan Alex Simons och pojkbands medlemmen Louis Tomlinson ut med att dom dejtade. Endast några dagar senare fick vi se en söt babybula och stor lycka mellan den nya heta kändisparet. Ingen av dom har gått ut med graviditeten än men att hela Louis band One Direction flyttat till Alex hemstad och bytt skivbolag - till samma som Alex. En källa säger att Louis nu också flyttat ihop med Alex för att skapa familj. Vad säger ni Directioners och Simoners? Är detta sant eller falsk? Och vad tycker ni om det?

Jag slängde tidningen på golvet och stampade på den irriterande tidningen. Att dom aldrig kunde lämna mig ifred!'' 1 minut nu Alex!'' sa min manager stressat. Jag nickade och gick till scen. Dom fixade det sista med micen och publiken räknade ner till 0. På 0 sprang jag ut och klappade händerna. Bandet började spela och alla klappade i takt. Jag log och började sjunga på Moves Like Jagger med Maroon 5 och Christina Aguilera.

.


Just shoot for the stars
If it feels right
Then aim for my heart
If you feel like
Can take me away, make it okay
I swear I'll behave

You wanted control
So we waited
I put on a show
Now I make it
You say I'm a kid
My ego is big
I don't give a sh*t
And it goes like this

[Chorus]
Take me by the tongue
And I'll know you
Kiss me til you're drunk
And I'll show you

All the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger
I've got the mooooooves...like Jagger

I don't need to try to control you
Look into my eyes and I'll own you

With them moves like Jagger
I've got the moves like Jagger
I've got the mooooooves...like Jagger

[Verse 2]
Baby it's hard
And it feel like you're broken and scarred
Nothing feels right
But when you're with me
I make you believe
That I've got the key

So get in the car
We can ride it
Wherever you want
Get inside it
And you want to steer
But I'm shifting gears
I'll take it from here
And it goes like this

[Chorus]
Take me by the tongue
And I'll know you
Kiss me til you're drunk
And I'll show you

All the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger
I've got the mooooooves...like Jagger

I don't need to try to control you
Look into my eyes and I'll own you

With them moves like Jagger
I've got the moves like Jagger
I've got the mooooooves...like Jagger

[Bridge]
You wanna know how to make me smile
Take control, own me just for the night
But if I share my secret
You're gonna have to keep it
Nobody else can see this

So watch and learn
I won't show you twice
Head to toe, ooh baby, rub me right
But if I share my secret
You're gonna have to keep it
Nobody else can see this

And it goes like this

[Chorus]
Take me by the tongue
And I'll know you
Kiss me til you're drunk
And I'll show you

All the moves like Jagger
I've got the moves like Jagger
I've got the mooooooves...like Jagger

I don't need to try to control you
Look into my eyes and I'll own you

With them moves like Jagger
I've got the moves like Jagger
I've got the mooooooves...like Jagger

När jag sjöng shit freaka alla ut. Det var väll ine vanligt för en tånnårs idol att svära. Jag log och forsatte sjunga några andra låtar.

***

'' Tack för att ni stöttat mig det senaste året.'' sa jag flåsande i microfonen. Publikens skrik blev högre och jag blickade ut över alla blickar och öppna munnar. '' Jag vet att jag kanske inte varit den bästa förebilden , men ni mina underbara Simoners har stöttat mig genom vått och tort. Jag skulle ine varit här utan er, min dröm har alltid varit att få stå på en scen och sjunga, med min mamma vid sidan, min familj. Men varje gång jag uppträder är de inte bara 1 eller 2 familje medlemmar på sidan. Hela arenan är fylld med min familj. Var och en av er är min familj. Vi är en stor familj som sträcker sig över hela världen och om jag kunde skulle alla ni få bo hemma hos mig med, det skulle nog inte få plats. Ni vet att det senaste året varit jobbigt för mig. Och när jag läser era meddelanden på twitter, youtube och facebook får jag hopp om att livet blir bättre. Och det blir det. Jag vill vara där för er som ni alltid är där för mig. Så om ni någonsin känner er nere eller ledsna sätt på min musik , den finns där bara för er!'' sa jag i microfonen. Jag torkade några tårar och gjorde en slängkyss till publiken och gick av scen. Direkt backstage blev jag omfamnad av Louis . Han smekte mig över håret och viskade små ord om att allt kommer bli bättre. '' Tack för att du finns'' sa jag och kysste honom. '' Allt för mina tre prinsessor.'' viskade han. Ja vi skulle få tvillingar. Två tjejer. Han kysste mig. '' Louis, det finns inga ord för hur mycket jag älskar dig.Varje gång du rör, ser eller är i närheten av mig. You make me Feel Brand New.''



See what I did there? Mina ideer är slut, så en epilog och sedan börjar nästa novell! :D
skynda er att kommentera inlägger under nyårs spec för att nästa ska komma snabvbare! :D <3

GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer
Postat av: M

Grymt bra!

2012-01-01 @ 17:43:27
Postat av: NS

7kt bra!!

2012-01-01 @ 18:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0