Feel brand new - 15


''V..va?'' stammar jag fram. Jag reste mig och satte mig på säng kanten. Jag la ansiktet i händerna och kände paniken växa inom mig. '' Louis..'' började hon. Jag vet inte vad som hände med mig. Jag reste mig upp och drog fingrarna genom håret gång på gång. ''Louis!'' sa hon tydligare. Jag vände mg snabbt mot henne och skulle just skrika JAG VET INTE! när jag såg hennes ögon. Dom var lika panikfyllda som mina och hon hade tårar i ögonen.
Hon var lika rädd som jag. Jag tog ett djupt andetag och satte mig brevid henne. '' vad som än händer finns jag här.'' Hon nickade och vi somnade tätt ihop.

nästa dag vaknade jag själv i sängen jag satte mig hastigt upp och hörde hur det prasslade. Jag såg en lapp som jag snabbt tog upp.

Hey Lou. Jag var tvungen att sticka. Ska ha ett sista genrep innan konserten ikväll.
Älskar dig , Alex ♥

Jag log och gick upp. Jag tog på mig ett par mjukisbyxor och tjocktröja och gick ut till köket. Där satt domalla 4 killarna. '' Shoo breee!'' sa jag och log stort. Dom log alla. Jag såg att leendena inte var 100% äkta. '' Vad är det? f¨ågade jag. Ingen svarade utan Harry gav mig en tidning. Jag öppnade sida 5-6 efter att liam sagt det.

Sötast på stan? Luix sant?

Är det sant? I överigår sågs popstjärnan Alex Simons på väg till ingen mindre än bandmedlemen Louis Tomlinsons lägenhet. Hon kom i hennes vanliga träningskläder och våra fotografer fick några bilder på den söta stjärnan med ett nervöst ansiktsuttryck. Vi såg inge mer av stjärnorna förrens dagen därpå. Båda var glada och hade nya kläder. Dom gick hand i hand på stan och var allmänt glada.
En källa säger att Louis såg på Alex som om hon var en diamant.
'' Dom släppte aldrig blickarna från varandra. Det liksom sken om de båda'' säger vittnet.



Kan vi se ett nytt stjärn par i framtiden?

Jag kollade på sidan. Det var massa bilder på oss från igår och jag suckade. Att jag , eller vi, fick vara ifred. '' Vad nu då?'' frågade jag och suckade igen. Dom kollade nervöst på varandra och Harry tog ett djupt andetag. '' Lou hon är bara här för några dagar! Hon åker till USA imorgon! '' han gjorde en uppgiven gest med armarna och såg på meg med medlidan. '' Jag bryr mig inte! Jag har väntat i snart 1 år på det här! Ni vet hur jag har varit sedan hon flyttade. Jag har varit ett mentalt vrak! Hon, den här ängeln, hon är den ända för mig! Kan ni inte fatta? Jag har aldrig tur, jag har alltid hjälp alla med deras kärlek, aldrig haft egen men äntligen har jag det. Kan ni intre bara låta mig vara lycklig för en gångs skull?'' skrek jag och stormade ut till hallen, tog mina skor och gick ut. Efter mig lämnade jag 4 hopplösa killar.


Ska göra en nyårs speciall! :OOOOOOOOO

Leave a comment! ♥








 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej! du kan inte sluta nu, men längtar till nyårs speciallen.

2011-12-30 @ 22:36:12
URL: http://oneednoveller.blogg.se/
Postat av: E

awesome! älskar att du skriver fast du sa att du inte skulle :)

2011-12-30 @ 23:09:15
Postat av: M

ASBRA!!! <3

2011-12-31 @ 00:07:18
Postat av: Anonym

as bra meeer!!

2011-12-31 @ 00:21:31
Postat av: N

du kan nt bara sluta där!!

så 7kt bra

2011-12-31 @ 00:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0