Feel brand new - 12






Jag vaknade  helt perfekt på morgonen däärpå. I en bumpande buss på motorvägen. attade ni det ironiska i det hela?
Jag öppnade trött ögonen och såg att jag var den ända som sov. Mina dansare var i andra bussen, det var bara jag och mitt band som sov i denna. Jag hörde hur dom skrattade i ''köket''. Istället för att gå upp ovh trötta ut min kropp mer efter gårdagens konsert satte jag mig i sängen med ett block och började skrivaolika saker. Orden blev till meningar och tillsist hade jag en sång. Jag hämtade gitarren och började trixa med accord.

Efter sisådär 2 timmar hade jag en helt ny sång. Jag ropade på min manager och sjöng låten för honom.

Skies are crying
I am watching
Catching teardrops in my hands
Only silence as it's ending, like we never had a chance
Do you have to, make me feel like there is nothing left of me?

You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper
Like a skyscraper

As the smoke clears
I awaken, and untangle you from me
Would it make you, feel better to watch me while I bleed?
All my windows, still are broken
But I'm standing on my feet

You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper
Like a skyscraper

Go run, run, run
I'm gonna stay right here
Watch you disappear, yeah
Go run, run, run
Yeah it's a long way down
But I am closer to the clouds up here

You can take everything I have
You can break everything I am
Like i'm made of glass
Like i'm made of paper, Ohhh woaah
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground

Like a skyscraper
Like a skyscraper

Like a skyscraper
Like a skyscraper

'' Vad tycker du?'' frågade jag och fingrade nervöst på gitarren. '' Jag tycker du ska göra en piano version och.. ett nytt album!'' utbrast han. Jag sken upp i ett stort leende och kramade om Tony.





''Kan vi inte göra nåt?'' suckade Eleonora irriterat. Jag suckade och ryckte på axlarna. Om sanningen ska fram trivs jag bra i  min onepiece och håret åt alla håll liggandes på soffan och äta chips samtidigt som man kollar på disney channel. ''Ahh!'' stönade hon högt och puttade a mig från soffan. Hon gick med snabba steg mot hallen. Det prasslade och jag tänke att hon säkert satte på sig skorna. Hon klampade in i vardagsrummet där jag satt och ställde sig vid dörröppningen.

''Ring mig när du ... inte är allt det här.'' Hon kollade menande på mig och när hon vänt sig stannade hon. Hon tog ett djupt andetag. '' Tills dess..är vi slut!'' hon skrek detsista och sprang ut ur lägenheten. Jag ryckte på axlarna och forsatte kolla på Bambi.



'' Du ska på en intervjuv med Olly Olly.'' sa Tony när jag just hade klott Henry i xbox. Henry var en av mina dansare som kommit till min buss för nån timme sen. '' När?'' frågade jag och pausa den nya omgången. '' Om 3 timmar, och vi är på hotellet om 1 så du har två timmar pådig att fixa dig. Jag nickade och vände huvet mot spelet igen.

När vi kom till Hilton Hotell, var det massa fans utanför. Pappsen var också på plats. <vi gick ut och jag fick skriva några autografer. Det var en papparazzie som knuffade undan mina fans och började skrika massa frågor och ta massa bilder. '' HEEY SLUTA GÖRA ILLA MINA FANS!'' skrek jag och blängde surt. Det kom några väktare som tog bort honom. jag log och skrev en sista autograf. Tjejen började tjuta och kramade om pappret. Jag log och vinkade för att gå in i hotellet. Jag fick min

Jag gick snabbt in i duschen. Sedan gjorde jag det vanliga, torade håret, kläderna på och smink. Jag hade färgar håret rött igår så det var jag faktist nöjd med. Jag stirrade i spegeln. Vad tjock jag blivit. Är det där en putmage? Jag granskade mig mig själv i alla olika vinklar och ljus. Magen försvann inte. Jag suckade och gick till örren.

**

Olly Olly intervjuven var rolig han skämtade nästan hela tiden och frågade lätta frågor. Som på varje Olly Olly intervjuv får man kyssa en vägg med rött läppstift.



tycker ni ? era underbara kommentarer fick mig att skriva en lång del (:

ju fler desstå bättre - Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Lollo

yeeey!! mer snart? :D

2011-12-21 @ 16:19:47
URL: http://jbnovellerjb.blogg.se/
Postat av: Emma

Så bra!!! när kommer nästa?? ;D

2011-12-21 @ 16:32:33
Postat av: Jessica

awsoooome :D

2011-12-21 @ 20:05:14
Postat av: Anonym

as bra meeer!!!

2011-12-22 @ 10:58:29
Postat av: Emmy

grym novell! har längtat efter en med louis ;) skynda dig med nästa del tack :)

2011-12-27 @ 21:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0