Feel brand new - 16 - Ny år!!




Jag drog på den glittriga tajta klänningen och klackarna. Jag synade mig själv i spegeln. Varför? Varför skulle detta händ mig? Jag var tungen att berätta till Louis ikväll. Mitt hår var färdigt , sminket var lagt, skorna på fötterna, klänningen på kroppen. Allt var på plats.
Jag kollade mig själv i spegeln för att driva tiden. Louis skulle kolla och hämta mig om .. pling pling pling! Nu. Jag tog ett djupt andetag och gick mot hotelldörren. Där stog han i vit skjorta och svarta byxor. '' Vad vacker du är!'' sa han och kysste mig ömt. '' Tack. Du ser inte så dum ut heller.'' Han skrattade och tog min hand. Jag stängde rumsdörren och la nyckeln i en gömd ficka i klänningen. Han skrattade igen och sedan gick vi ut till en limo. Han öppnade dörren och bugade sig löjligt. '' Varsegod madame!'' sa han med en konstig röst. '' Haha, tackar herrn!'' sa jag med en minst lika wierd röst. Vi satte oss i limon och körde till platsen festen skulle vara. Jag märkte inte något annat för all min fokus var på mina läppar som masserades av Louis läppar.

***

'' Alex!'' skrek någon så fort jag stängt dörren till limon. Jag vände mig i just rätt tillfälle innan Gemma hoppade på mig och överröste mig med kramar. '' GEMMA! Oh my lou!'' skre jag tyst. Hon skrattade. '' Oh My lou?'' frågade Louis och slingrade sina armar om mig bakifrån. '' Vaddå då?'' frågade jag och vände på mig. Jag la armarna runt hans hals och tackade gud för dom höga klackarna. Han fick ändå böja sitt huvud för att å mina läppar. '' YAAAY!! och ni får fortsätta senare!'' sa Gemma och drog iväg mig till lokalen. Musiken dånade och folk dansade tätt ihop.
'' Det finns mer kändisar här än dom är på rehab!'' skrek Gemma för att överrösta musiken. Jag skrattade och muysiken bytes till raise tour glass med p!nk. '' C'mon! jag älskar denna låt!'' utbrast jag och drog med Gemma till dansglovet.
 


'' SO RAISE YOUR GLASS!'' skrek nästan alla på dansgolvet och höjde sina alkohol fyllda muggar. Vi skrattade och gick svettiga till baren. '' Två vodka redbull!'' sa gemma och lutade sig över disken och visade upp två fingrar. '' Ehm.. bara en. Ska försöka vara nykter för sista gången i pr. '' sa jag nervöst. Hon rykte på axlarna och började flirta med bartendern. Jag sökte med blicken efter Louis och fann honom dansande med Harry på ett bord. Han såg inte helt nykter ut, men inte full heller. Jag styrde mina steg dit och rykte på hans byxben. '' Hej ääälskliing!'' han drog ut på ordet och hoppade av bordet. harry såg snopen ut över att jag snott hans danspartner med blev genast glav när en tjej i minimala kläder ställde sig på bordet och började dansa ''sexigt'' med honom. Han såg väldigt glad - och jävligt ful - ut så vi gick ut och lämnade honom där. '' Du Louis det är något jag måste berätta..''



Hon skulle just säga nått när alla som varit på festen sprang ut och ställde sig och började räkna ner till 0.

'' Vad? Jag hör inte!'' skrek jag. Hon tog ett djupt andetag och viskade i mitt öra. '' Jag är gravid..'' Jag kollade på henne. Ett leende kom upp på mina läppar samtidigt som alla skrek NOLL och fyverkerier fyllde skyn. Dom var inte bara där uppe, dom var här nere också, i min mage. Det var längesedan jag känt fjärilar, med Alex ändrades dom hela tiden, från larver, till fjärilar, till örnar och lejon. tja alla sorters saker. Jag kände hur hon log mitt i kyssen. '' Vad  som än händer finns jag här.'' sa jag och kollade henna allvarligt i ögonen.  '' Jag älskar dig Louis.'' Sa hon. '' Och jag dig''




AHHHHH!! Vad tror ni kommer hända? har värsta idé buffén ( xD) så ska skriva kap 17 nu! :D

Kommentarer
Postat av: M

Grymt bra! :D

2012-01-01 @ 12:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0