Feel brand new - 4


'' So tell me about you!'' sa jag och log mot Louis. Det var bara vi kvar för dom andra hade gått in. '' Well mitt namn är Louis Tomlinson och jag är medlem i One Direction, ett av Englands största pojkband.'' Sa han stolt. '' Jag blir snart 20.. och mer då?'' sa han mest för sig själv. '' Jo jag och min tjej har nyss gjort slut.. jag ska aldrig mer bli kär..'' sa han ochb stirrade in i elden samtidigt som han tog en klunk av den halvfulla ölen han nyss öppnat. Något inom mig brast, men jag log och la en tröstande arm runt honom. Inom mig var jag ändå glad. Det var en glädje över att ha fått reda på att han var singel. Vi satt och pratade länge, långt in på småtimmarna. Vi satt i soffan på altanen och stirrade in i elden. Plötsligt hörde jag hur någon snarkade. Jag kollade mot Louis och såg att han sov. Jag log och la mig brevid honom.

När jag vaknade nästa morgon kände jag mig varm. Helt svettig. Jag kollade på omgivning . Jag märkte att jag fortfarande låg på altanen. Jag försökte resa mig men ramla tillbaka när jag kände en stark arm kram om min midja. Jag vände huvet och såg en djupt sovande Louis. Jag log lite smått och smekte hans kind. Jag drog av mig täcket och krånglade mig (o)smidigt ur Louis grepp. Jagdunsade ner på marken och jämrade mig tyst. Att detta alltid ska hända mig. Jag reste mig upp och masserade min haka som tagit den värsta smällen. Med en bultande haka gick jag in i huset, och vidare tillköket. Där satt alla och skrattade. Jag kollade frågande på dom och dom slutade tvärt. ''  Vad har ni gjort?'' frågade jag utdraget. Dom skakade på huvet och höll sig för skratt.  '' Berätta! '' sa jag uppgivet, jag lät säkert som en 5-åring. Dom skrattade åt mig och forsatte att äta sin frukost. Jag suckade och gick för att väcka Louis.

När jag kom hemgick jag in i duschen. Jag duschade länge och rakade kroppen, gjorde en hårinpackning. Det var skönt att ta hand om sig lite. När jag kom ut mörde jag in kroppen omsorgsfullt med jorduggsbodylotion. Kläderna fick bli ett pösigt linne, adidas mjukisar och håret sattes upp i an slarvig bulle på huvet.
Jag funderade över vad jag skulle göra. Tillslut tog jag beslutet att måla. Jag tog penslar och färg och vatten och gick ut på min balkong. Jag hade ett stativ där och en tavla. Jag satte mig på en pall och funderade över vad jag skulle måla.
Jag bestämde mig för att göra ett självporträtt. Resultatet blev sådär. Jag hade ritat enbart med bly så, det blev lie suddit. Men den var defenetivt den bästa jag gjort.




 
Japp. Jag valde DEMI LOVATO  som Alex. Jag har stora planer för denna >;D COMMENT!

Kommentarer
Postat av: M

Grymt :D

2011-12-15 @ 17:09:24
Postat av: Felizia

Awesome! :D

2011-12-15 @ 18:50:26
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0