Feel brand new - 13 and 14



Jag suckade. Varför kunde jag inte få ut henne ur huvet? Alexandra Cassisy Simons vad har du gjort med mig?
Jag stönade högt och reste mig ur sängen. Jag lyfte ena armen över huvet och luktade under armen. Mitt ansikte förvrängdes och jag gjorde ett ouff ljud. Jag hade inte duschat på flera dagar. År kändes det som. Jag suckade och gick till badrummet. Snabbt slängde jag av mig kläderna och hoppade in i duschen. Jag tog munstycket och vände den mot bröstkorgen. Jag satte på vattnet med den andra.

Vattenstårlarna slog emot mig och jag njöt. Det kändes som om jag - för första gången på länge - kunde slappna av. Jag la duschslangen i en sån där ficka så att den satt på väggen. Sedan backade jag lite och tog fram shampoo och balsam. Jag masserade in shampoo i håret och duschade av det. Samma sak med balsam och sedan tog jag en dusch kräm för kroppen. Jag duschade snabbt av mig allt och gick ut ur duschen. Jag tårkade håret snabbt med en handduk och la en runt höfterna. Jag gick ut och vidare in i min garderob. Nästan allt var smutsigt utom min onepiece. Jag satte på mig ett par boxershorst med den engelska flaggan på och drog snabbt en Boss rollon under armarna och satte på mig one piecen.

Jag tog alla mina smutsiga kläder och gick tillbaka in i badrummet. Jag stoppade in allt i en tvättmaskin. Det fick inte plats med allt, så jag var tvungen att komma tillbaka om en timme. Jag la in tvätt medel och så vidare och track på start knappen. Med det klart gick jag ut ur mitt rum. Det var ingen annan hemma. Jag log stort och funderade på ad jag skulle göra. Min mage kurrade och jag skrattade. Jag hade ju inte ätit riktig mat på hela veckan. Bara ett äpple, en maka, en banan och en chips påse. Jag hade defenetift tappad Jag gick till köket och öppnade kylen.

Jag tog ut en låda som Harry köpt. Det var pasta med kyckling gryta. Han hade troligen köpt lådan åt sig själv från ican men vad fan? Jag tog ut den och vände på den över en tallrik och la in i micron i 2 minuter. I hela 2 minuter stirrade jag på den roterande tallriken. När den pep tog jag ut den och la på bordet. Jag hämtade kviv och gaffel och hällde upp fanta och cola i ett glas. Ja , jag älskar att blanda fanta och cola. Jag satte mig ner och började äta. När första tuggan väl kommit in i munnentog det bara 3 minuter innan allt var uppätet. Jag lutade belåtet tillbaka i solen och drack upp det sista i glaset. Jag sträckte på mig och satte på radion. Ironiskt nog var det Alex låt som kom upp. Låten hon skrivit till mig. Sorgen slog emot mig och jag kände hur tårarna brände bakom ögonlocken.

Jag kollade runt i köket och fastnade med blicken på ett block på andra sidan bordet. Jag rste mig från stolen och sträckte mig över bordet. Det var en penna i också. Jag satte mig tillrätta och började skriva. Jag har aldrig varit någon som skriver låtar, har aldrig kommit på nått men handen bara svepte över sidan när orden och en melodi kom upp i hjärnan. Det kändes som om hjärtat och hjärnan sammarbetade. Hjärtat gav känslorna till hjärnan som förvandlade dom känslorna till ord. Och som min hand slutligen skrev ner.

Words don't come easy without a melody
I'm always thinking In terms of do-re-mi
I should be hiking, swimming laughing with you
Instead I'm all out of tune

But what you don't know
You lift me off the ground
You're inspiration, you helped me find myself
Just like a baseline a half-time
You hold down the groove
That's why I'm counting on you

And if I heard you on the radio
I'd never wanna change a single note
It's what I tried to say all along
You're my favorite song

I'm in a session writing tracks
You've got another class to teach
And then rehearsal with my band
You're always one step out of reach
I'm looking for some harmony
With you it comes so naturally
You helped me find the right me

And when I here you on the radio
I'd never wanna change a single note
It's what I tried to say all along
You're my favorite song

My Favorite Song

And when I here you on the radio (yeah yea)
I'd never wanna change a single note (no no)
It's what I tried to say all along

You're my favorite song
You're my favorite song


''Vad vackert..'' viskade en röst bakom mig. Hela jag stelnade till. Den rösten. Den rösten. Mitt hjärta dunkade hårt i bröstet, jag trodde bokstavligen att det skulle hoppa ur själva bröstkorgen. Allt gick i slow motion. Dunk dunk dunk. Jag vände mig sakta om och motte hennes ögon.Dom där bruna varma ögonen jag längtat efter att få se på riktigt och inte stirra in i en tidning eller dataskärmen. Utan att tänka på det ställde jag mig hastigt upp och tog hennes ansikte i mina händer och närmade henne sakta. Jag kollade henne djupt i ögonen, gav henne en chans att backa. När inget hände pressade jag ihop våra läppar i en passionerad kyss så laddad att tilloch med jag blev omrumlad.

Hon tog sina händer och höll mina armbågor och track mig närmare. Jag följde villigt med och pressade våra kroppar. Som på signal bytta vi ställning och jag la mina armar runt hennes midja och hon hennes runt min nacke. Jag bärde upp henne och hon låste sina ben runt mina höfter. Jag la mina händer på undersidan av hennes lår och bärde in henne i rummet. Allt jag kunde tänka på var att Alex var här. Alexandra Cassidy Simons. Jag stängde igen dörren med foten och la ner henne i sängen, med mig över henne.



Att se honom väckte en massa minnen, att kyssa honom väckte en massa känslor jag kämpat med att döda. Jag hade ju bara kommit för att Harry kommit på min soundcheck och bett mig hjälpa med Louis. Han hade inte lämnat sitt rum på en vecka. Dom hade sin US Tour snart och Louis skulle behöva komma ut ur rummet för atta repetitationer.
Så jag hade gått dit i mina repetitionskläder som bestog av ett par svarta shorts och en svart tröja. Mina vanliga kläder och smink fick vara kvar i väskan.

Men jag hade kommit dit och hört min låt i lägenheten. Jag hade följt den och sett Louis . Han hade suttit med ryggen mot mig och snyftade tyst. Jag hade smygit närmare och kollat över hans axel. Texten hade varit så fin att jag varit tvungen att yttra mig. Han hade stelnat till. Och sedan kysst mig.

Så nu låg man här i hans säng enbart klädd i underkläder. Louis låg över mig men stödde sin tyngt på armbågarna och gjorde mig alldeles yr av hans kyssar som var så hungriga men ändå romantiska.

'' Jag har saknat dig'' viskade han hest i mitt öra innan han trängde in i mig. ''Jag har saknat dig med'' flämtade jag och lutade mig bak.

Så en sammanfattning? Den kvällen förlorade jag min oskuld till ingen mindre än Louis Tomlinson.


Dagen efter vaknade jag upp med ett leende på läpparna. Det var länge sedan jag log ett äkta leende. Orsaken till dagens leende var den sovande ängels som log brevid mig. Hon kramare om min arm som låg beskyddande runt hennes midja. Hon suckade lyckligt i sömnen och mummlade några ord jag inte kunde fårstå vad det var. Jag kysste hennes axel och gick upp. Jag klev snabbt in i garderoben och tog på mig ett nytt par boxers. Dom var örkblåa med stjärnor på. Sedan tog jag på mig strumpor, ett par mörkbruna jeans , ett vitt linne och en jeans skjorta. Jag fixade snabbt håret med lite mousse och gick ut ur rummet. Jag hörde svaga snarkningar från Harrys rum och skrattade för mig själv.

Jag styrde mina steg till köket och såg att blocket fortfarande var framme orört. Snabbt snappade jag åt mig det och rev ut sidan för att vika den och lägga i min byxficka. Jag la tillbaka blocket och tog fram en kastrull. Jag bestämde mig för att göra ägg och tomat sallad.* Jag la i 3 ägg i kastrullen som nu hade kokande vatten. Medans äggen kokade tog jag fram skärbräda och två tomater. Jag tvättade dom och hackade . När båda tomaterna var hackade la jag över dom i en skål och vände på skärbrädan. jag väntade på äggen och tog sedan upp dom. Jag hällde ut det varma vattnet i vasken och ersatte det med iskallt. Jag slog löst med ett ägg i kanten på diskbänken och skalade ägget. Samma med dom andra. Efter det backade jag alla 3 äggen till tärningar och la ner i skålen. Jag tillsatte lite olja och salt. Sedan rörde jag om och la skålen på bordet. Te och bröd fickhålla sällskap med ägg salladen. Jag bestämde mig för att gå och väcka Alex.

'' Vakna.. Alex'' viskade jag och kysste hennes kind. Hon log i sömnen och vred lite på sig. '' Jag har gjort frukost. Ägg och tomatsallad, din favorit.'' mumlade jag och smekte bort några hårstrån från hennes ansikte. Även i sömnen, utan smink och med håret som ett fågelbo var hon vacker.
Efter 5 minuter vaknade hon och log mot mig. '' Jag trodde det var en dröm'' viskade hon och smekte min kind. Jag log stort och gav henne en puss på munnen. '' Kom nu älsk..'' jag stoppade mig själv innan jag sagt hela ordet. '' Haha Lou du borde se ditt face just nu!'' skrattade hon. Jag log ironiskt och gick ut ur rummet för att låta henne klä på sig.

Efter frukosten hade vi gått ut på stan. I början hade det inte varit så många fans och pappz men när vi skulle gå tillbaka hoppade dom plötsligt fram med sina kameror och frågor. '' Alex Louis, dejtar ni? '' '' Alex är ni två tillsammans?'' '' Hur kommer fansen reagera på erat förhållande, Louis?'' Vi suckade och ökade farten. det kom några fans så vi log och vinkade.

Klockan var 10 när vi kom hem. '' Äntligen!'' skrek jag och kastade mig i soffan. '' Aouch..'' mummlade nån. Jag reste mig förskräckt och såg Harry. '' Wazzup Harold?'' sa jag och kramade om honom hårt.



''Louis..'' viskade jag senare på kvällen när vi låg i hans säng. ''mm'' viskade han tillbaka. '' Ehm..'' började jag och tände nattlampan. '' Använde du..'' jag andades ut och slöt ögonen. Mitt hjärta bultade i 15555555 volt kändes det som. Jag öppnade mina ögon och fortsatte. ''... kondom?'' hela han stelnade till och jag fortog. han hade glömt, jag kanske var gravid!


Ni får den tidigare ;D Nu vill jag ha massor av kommentarer!!

iYiYi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

As bra meeer!!

2011-12-29 @ 16:09:47
Postat av: Felizia

Åhh jättebra!! Du kan inte bara sluta där!! :O ^^

2011-12-29 @ 16:28:06
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

omggg meer! hoppas hon blir gravid oc att dom giter sig!:)

2011-12-29 @ 18:06:20
Postat av: E

ja ja ja du började innan! :D nu måste du fortsätta jag vill veta !!

2011-12-29 @ 21:08:51
Postat av: Johanna

Ny läsare här!! egentligen gillar jag inte one direction, men denhär novellen var faktiskt riktigt bra!! :D har du kanske lust med ett länkbyte? :)

2011-12-29 @ 23:08:15
URL: http://biebsloverss.blogg.se/
Postat av: M

Sjukt bra! :)

2011-12-30 @ 00:06:17
Postat av: Anonym

Kolla gärna in min Justin bieber blogg på http://bieberever.blogg.se/



kram! :)

2011-12-30 @ 11:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0