Feel brand new - 6

Hans läppar masserade mina. Aldrig i mitt liv hade jag kysst någon med så mjuka läppar. Jag ställde mig på tå och slog armarna runt hans hals. Han kysste mig hårt men ändå mjukt. Efter att tag lämnade hans läppar motvilligt mina. ''Wow..'' mumlade han och såg in i mina ögon. '' Ja.. wow.'' Vi stog i samma ställning, han med händerna runt min midja och jag med mina armar runt hans nacke, i flera minuter och kollade bara in i varandras ögon.

När jag vaknade nästa dag var det inte för det mycket irriterande väckarklockan eller solljuset, utan för att någon andades i min nacke. Jag vände mig och och såg Louis. En vackrare varelse får man leta efter. Jag låg och stirrade på hans ansikte i , jag vet inte hur länge, innan jag beslöt mig för att gå upp. Jag gick upp och märkte att klockan bara var 14-. Jaha. Vad ska man göra nu då? Jag suckade inombords och tänkte göra nått för Louis. Jag har alltid kunnat spela gitarr och piano men att skriva låtar - inte så bra. Jag suckade ännu en gång och gick till köket för att göra frukost, eller lunch. jag bestämde mig för att göra tacos. Jag tog ut kött och la det i en tallrik, och in i micron. Jag satte på upptining och började hacka grönsakerna. När jag hackade kände jag hur två armar slingrades runt min midja. Jag slöt ögonen och log ett nöjt leende. Han smekte min hals och axel med sina läppar och placerade en lätt puss exakt mellan min hals och axel.
'' Vill du ha hjälp?'' frågade han. Jag nickade och pekade på micron som pep. '' Du kan stekta köttet.'' beådrade jag. han skrattade och tog utt köttet och la det i en stekpanna.





'' Det här är den godaste tacosen jag någonsin ätit!'' utbrast Louis när vi slagit oss ner vid bordet i vardagsrummet och kollade på någon film på TVn. '' Det är för att jag är en stjärnkock!'' sa jag och blinkade med ena ögat. '' Haha.''
 sa han ironsikt. Vi började skratta. gash vilket underbart skratt!


LÄDSEN FOR SÄN! Kunde ni läsa? (;
Kommentera! 10 för nästa? klarar ni det? ;*





Kommentarer
Postat av: Felizia

Awesome! :D

2011-12-17 @ 16:34:04
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: melli

BRA :D

2011-12-17 @ 20:39:15
Postat av: Hanna

dunderbra !

2011-12-17 @ 22:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0