Feel brand new - 5



Jag satt kvar påbalkongen i mitt linne och shorts tills det blev kallt. Jag huttrade och drog filten närmare mig.  I bakhuvet hörde jag hur min mobil plingade till, men jag orkade inte gå in och låsa upp mobilen, för att läsa smset och sedan komma tillbaka. Jag lutade mig bakot och höll på att somna när sms signalet lät igen. Jag suckade och gick upp. När jag kom in i rummet tog jag upp movilen från byrån och låste upp. 2 nya sms. Suck.
Det första var från gemma och det andra från okänt. jag läste Gemmas först.

Vi kommer klockan 20.00! VI SKA UT OCH FESTA!! WOHOO!

Jag skrattade och öppnade det andra smset.

Hoppas du följer med till Club Havana. Ses där isf.xx Louis.

Mina ögon spärrades upp och jag fick ett ''litet'' utbrott. Jag sparade nummret och kollade på klockan. SHIT! Dom skulle komma om en och en halv timme! Jag la ner mobilen och rusade in i duschen. Jag tog en snabb dusch och rakade benen. När jag kom ut fönade jag håret och gjorde en lätt sminkning runt ögonen. Jag lockade håret i stora lockar och tog på mig underkläder. Det blev svarta spets från Victoria secret. Jag satte på mig en tajt kort svart klänning och målade läpparna med knallrött läppstift.Skorna fick bli ettpar klack med döskallar. Jag ställde mig vid min stora helkropps spegel och synade mig från alla vinklar. För första gången såg jag faktist bra ut.
Jag kastade en blick mot klockan och såg att den snart var 8. Jag tog min mobil, plånbok och nycklar och stoppade dom i min skinjacka. Jag hörde en biltuta och sprang ner för trappan. Eller sprang och sprang, jag försökte skynda mig men jag gick bara sakta ner. Sakta men säkert i alla fall. Jag släckte huset och gick ut , låste dörren och gick mot bilen. Dörren till baksätet i den stora Range Rovern öppnades och det var fullt med killarna och Gemma. '' Vart ska jag sitta!'' frågade jag förvånat.'' Du kan sitta i mitt knä'' sa Louis försiktigt. jag nickade blygt och satte mig i hans knän. När hans armar slöts runt min midja kändes det som om det var naturligt, som om dom var menade att vara där för evigt. Jag rodnade lätt och skakade på huvet. Bilturen var inte så lång som jag hade hoppats på. När bilen stanade utanför en nattklubb suckade jag högt innombords. Vi gick ut och jag tog ut plånboken ur jackan och lämnade jackan i bilen. Gemma låste bilen och vi gick och ställde oss ikön. Den minskades snabt och snart var vi inne. Det var hur stort som helst och överallt dansade folk. Vi gick till baren och beställde varsin dricka. Gemma gick direkt ut med Niall på dans golvet och dansade väldigt intimt. Jag log och kollade på dom andra men det fanns inga andra. bara Louis.'' Vill du dansa?'' frågade han och sträckte fram ena handen. Jag nickade och svepte det sista i glasen. Sedan tog jag hans hand och drog med honom till dansgolvet. Vi dansade till Beat Again med JLS. Vi dansade med varandra och hans händer lämnsde aldrig mina höfter. Plötsligt byttes låten till en tryckare. Han kollade nervöst på mig och sträckte ännu en gång fram handen. Jag log och la mina armar runt hans nacke. Han placerade varsamt sina händer mit min svank. Jaglutade huvet mot hans bröstkorg och njöt av hans närhet.

Kvällen hade varit fantastisk. Jag hade dansat med Louis. Bara Louis, kan man bli ladare? Dom andra hade gått hem vid typ tjugo i två och klockan var nu halv fyra och jag halvsov brevid Louis i en taxi påväg hem till mig. Mamma var på affärs resa i USA så jag behövde inte oroa mig. '' Vill du sova hos mig? Du verkar inte i stånd för att åka en timme till.'' mumlade jag. Jag kände hur han rörde på sig och fick bekräfftat att han nickat när han sa Visst. När vi betalt taxin och gått fram till min dörr kom jag på att jag lämnat nycklar och mobil i Gemmas bil. '' Fuck!'' svor jag för mig själv. '' Vad?'' frågade Louis som var lutad mot husväggen med slutna ögon. Han såg verkligen ut som en prins. Jag suckade och berättade för honom. Han skrattade och skakade lätt med huvet.'' har ni ingen nyckel under dörrmattan? '' Jag suckade högt över min dumhet och satte mig på huk, vek undan mattan och tog upp en silvriga nycel. Jag låpste upp och släppte in Louis.  När jag låst och vände mig omstog han där, 2 cm från mitt ansikte. Jag andades i otakt och stirrade in i dom oändligt bruna ögonen. Han strök en hårslinga bakom örat och kysste mig passionerat.



AHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!

Klarar ni 10 kommentarer från OLIKA IP ADRESSER ? DÅ ¨får ni del 6! ;O

Kommentarer
Postat av: liz

yeeyy fortsätt!

2011-12-16 @ 16:46:03
Postat av: Felizia

Nästa! :D

2011-12-16 @ 17:22:31
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Ebba

jättebra! :)

2011-12-16 @ 17:45:27
URL: http://bieberwords.blogg.se/
Postat av: Hanna

sjukt bra !

2011-12-16 @ 18:06:45
Postat av: Anonym

omg! fortsätt! AAAAH MER :D

2011-12-16 @ 18:14:07
Postat av: Jessica

Undeeerbart! mwiih! vill ha mer. xd vill verkligen veta vad som händer :DD

2011-12-16 @ 19:52:14
Postat av: Lisa'

meeer :)

2011-12-16 @ 20:31:35
Postat av: Anonym

kom igeeen meeerrrr

2011-12-16 @ 20:37:36
Postat av: M

Asbra :D

2011-12-16 @ 21:15:11
Postat av: Anonym

gör kapitlet nuu, vem bryr sig om ingen kommentarer, det finns dom som läsaer men inte skriver kommentarer! kom igen skriv vettja! :D

2011-12-16 @ 21:15:15
Postat av: Anonym

as bra meeer!!

2011-12-16 @ 23:54:34
Postat av: Lollo

meeer! :D

2011-12-17 @ 09:25:33
URL: http://jbnovellerjb.blogg.se/
Postat av: Sofia

GRGRGRGRYYYYYYYM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0