Feel brand new - 3





(går inte att sätta in bilder, gör det hemma sen!)


Hela kvällen hade vi suttit vid en brasa på Gemmas altan och bara snackat. Alla killar var roliga men en gjorde såå att jag nästan kissade på mig. Louis. '' Alex? Are you in there?'' frågade ågon och jag kom tillbaka till verkligheten. Jag kollade upp och såg Louis sitta 2 centimeter framför mig. Jag blev så rädd at jag skrek och ramlade bak. Dom andra skrattade åt mig och jag rodnade lätt. ''Här.'' sa Louis och sträckte fram handen. Jag tog den och drog ner honom. Han ramlade på mig och jag stönade av hans tyngd . '' Det där gick inte exakt som jag hoppats..'' sa jag ledset. Dom andra skrattade bara mer. Jag blev sur och ställde mig upp med armarna i kors. Dom andra märkte inget så jag kollade på Louis som kollade på mig coh nickade mot huset. jag gick efter honom in i köket där han tagit fram en stor plast bunke och höll på att fylla den med vatten. Jag tog en annan och fyllde min med iskallt vatten. Sedan gick vi tyst ut till dom andra som fortfarande skrattade. Vi räknade till tre och .. bom!

'' Vi ska få våran hämnd!'' Sa Niall, den blonda söta killen med dom underbart blåa ögonen, och torkade sitt hår med handuken. Jag och Louis nickade och sa '' Såklart ni ska!'' ironiskt. Dom alla försvann upp på andra våningen medans jag och Louis satt i soffan i vardagsrummet och skrattade åt Simpsons.
'' Så, vart kommer du ifrån?'' Frågade louis. Jag kollade frågande på honom och han  fortsatte. '' Du har inte den underbara engelska accenten.'' Han gjorde en gest mot sig själv när han sa det. Mitt pokerface höll i säkert 3 sekunder innan jag brast ut i skratt.'' Nejdå haha, jag är från Usa! ''sa jag och nickade´med huvet. '' Coolt!'' sa han och frågade massa frågor om USA. Jag svarade på alla och log hela tiden. Vad var det med killen som gjorde så att jag log? jag har bara känt snubben i några timmar och har redan fallit pladask, för ingen mindre än Louis Tomlinson.


frågor? Vill ni ha längre chapters? Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du skriver jättebra! :D <3

2011-12-14 @ 17:44:36
Postat av: Sofia

så sjukt grym :D Men kan du inte skriva lite mer detaljerat, som att tiden går långsammare? Det är lättare & roligare att läsa då :D :) Men sjuuukt gryym!

Postat av: liz

håller med sofia där. plus hur känner gemma killarna? :)

2011-12-15 @ 16:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0