Feel brand new - 11



6 månader. 6månader sedan jag var dum nog att släppa Alex. Vi hade bara känt varandra i några veckor men jag har aldrig , och kommer aldrig, älska någon lika mycket. Eleonore var bara en re-bound, en brud jag hade för att låsa in känslorna. Men med tiden blev hon min flickvän. Fansen gillade henne så mycket att jag inte vågade göra slut. Jag hade nästan glömt henne när jag såg reklamen.

'' Den nya stjärnskottet Alexandra ' Alex' Simons, har sin första världsturne om några dagar. Ställen som Milano, Berlin, Stockholm, London, ..'' Hon fortsatte prata om de alla städer som skulle få se henne men jag fastnade vid London. Skulle hon komma hit?

Visst jag hade följt henne under tiden hon fått skivkontrakt, hennes twiter och facebook, fansidor och allt, Flera gånger hade jag försökt smsa henne men raderade det jag skrivit i sista sekund.

''ou? Vad är det? du blir alltid så,.. okontakt bar när Alex visas på TV!''  Jag vaknade upp ur mina tankar och ruskade på huvet för att få ut tankarna. Jag kollade på Harry som kollade besvärat på mig. Jag svarade inte utan kollade vidare på TV:n. Dom pratade fortfarande om Alex.

'' Alex debut album släpps imorgon klockan 3 world wide. Låtar som ..'' en tv rutan minskades och kvinnan som pratade åkte upp i en liten ruta i högra hörnet. Det började rulla flera låt namn och hon pratade itakt och sa alla namnen .

'' This is me, både acuoustic version och vanliga, Give your heart a break, Brand new day, So far so great, Work of art, Me, myself plus time , La La Land, Here we go again , Don't forget, World of chanses, Catch me, Skyscraper och självklart How to Love. Albumet kommer heta Work of art och sägs vara det mest eftertracktade albumet på hela året. '' 

Jag stängde av tvn och lutade ansiktet i händerna. och slöt ögonen. Jag vilade armbågarna på mina lår och andades hackigt.

'' Du älskar henne fortfarande..' viskade Harry förstående. Jag kollade upp på honom med röda ögon och log utan glädje.

'' Jag kan inte tänka mig den dagen jag slutar älska henne.'' viskade jag och bröt tyst ihop. jag reste mig och tog telefonen. Jag visste vad jag var tvungen att göra.



'' Okej Milano! Vet ni vilken som kommer nu?'' frågade jag och skrattade i microfonen. Publiken skrek. Jag skrattade och frågade : '' Vet ni vad det är?'' dom skrek 'How To Love' Jag skrattade och satte handen bakom örat. '' Vad?'' '' HOW TO LOVE!!'' skrek dom för fulla halsar. Jag skrattade och vände mig mot banden .. '' Okey Guys 'Cut the music up!'' Dom skrattade och började spela.



Jag slöt ögonen och njöt. Det var inte en tyst stund under hela konserten. Publiken sjöng med och klappade händerna i takt. När jag hade slutna ögon tänkte jag plötsligt på Louis. Jag hade inte tänkt på honom i över en månad. Jag suckade inombords och öppnade ögonen för att sjunga vidare.



'' Tack Milano ni har varit fantastiska!'' skrek jag och sprang av scen. Där träffade jag Tony, min manager. '' Bra konsert Alex! Nästa stop LONDON!'' hela crewet hurra . London. Louis.

 What do you think?

Få se hur många kommentarer ni klarar av?

Vad sägs om 10?

puss på err! Älskar er alla ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

braaa !

2011-12-20 @ 16:55:24
Postat av: Anonym

as bra meeer!!

2011-12-20 @ 17:19:45
Postat av: Sofia

GRYM!

2011-12-20 @ 17:40:02
URL: http://directionstorys.blogg.se/
Postat av: A

Det här är sååå bra , man bara måste älska din novell!

2011-12-20 @ 17:46:50
Postat av: Felizia

Ohh my drama! ;D

2011-12-20 @ 17:56:42
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Jessica

älskart!:D

2011-12-20 @ 21:32:14
Postat av: Anonym

sjukt bra! :D mer mer mer !!

2011-12-20 @ 22:02:48
Postat av: Becca

Looove it :)

2011-12-20 @ 22:04:18
Postat av: li

SÅ BRA!

2011-12-20 @ 22:04:53
Postat av: Emma

Alltid så sjukt bra, vill ha meeeeeeeeeeer!!!!! ;D

2011-12-20 @ 22:16:54
Postat av: M

Asbra! :D

2011-12-20 @ 22:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0