Feel brand new - 10

Bara för att jag är så snäll (;
Men glöm INTE TÄVLINGEN! Tryck här !





'' Louis, jag vet att du säkert undrar vart jag är, tro mig det gör jag också. Allt hände så fort, jag kan inte ta in det. Men låt oss börja från början då.. Min mamma åkte till USA på affärs resa, och när hon var på väg tillbaka till london så störtade hennes plan. Flight 54.. jag kommer aldrig glömma det nummret. Men mest av allt kommer jag aldrig glömma dig. Jag var tvungen att flytta illbaka till Usa, tro mig, om jag kunde skulle jag stannat hos dig! Jag önskar att du vore med mig just nu. Du gjorde mitt liv till en dröm genom att skrida in i mitt liv i skinande rustning på en vit häst. Du kommer alltid vara min Prince Charm .. jag älskar dig.. // Många kyssar och kramar Alexandra Simons ♥ ''

Hur kunde hon? Hon lämnade mig utan att säga hejdå!Jag torkade bort en förädisk tår. Visst om hon valde att åka utan att säga hejdå, ska inte jag slösa mina tårar på henne.




Mycket har hänt på dessa 6 månader. Jag och Louis har inte pratat sedan den där kvällen för 6 månader sedan. Vi gjorde liksom slut och en vecka senare är han offentligt ihop med nån Eleonora. Jag grät mig till sömns i en vecka. Joanne blev tillslut trött på mina skrik i kudden och fick ett damp utbrott. Hon hade kommit in i mitt rum och dragit med mig till duschen. Tvingat mig att duscha och gett mig kläder. Hon hade praktiskt taget slängt ut mig ur huset med min gitarr och sagt att jag skulle gå och sjunga någonstans. Jag hade suckat och gått ner mot centrum. Där hade jag satt mig ner och tagit fram gitarren .


(tänk er bara gitarren och hennes röst )

Cut the music up

a little louder yeah. ooh.

See I had a lot of crooks try to steal my heart
Never really had luck, couldn't never figure out
How to love, how to love

See I had a lot of moments that didn't last forever
Now I'm in this corner tryna put it together
How to love, how to love

For a second you were here, now you over there
It's hard not to stare, the way you movin' your body
Like you never had my love, had a love

When I was just a young'un my looks were so precious
But now I'm grown up
So fly it's like a blessin' but I can't have a man
Look at me for five seconds
Without me feelin' insecure

I never credit myself, so when I got older
It's seems like I came back ten times over
Now I'm sittin' here in this damn corner
Lookin' through all my thoughts and lookin' over my shoulder

See I had a lot of crooks try to steal my heart
Never really had luck, couldn't never figure out
How to love, how to love

See I had a lot of moments that didn't last forever
Now I'm in this corner tryna put it together
How to love, how to love
Oh

I had a lot of dreams that transformed to visions
The fact that I saw the world affected all my decisions
But it wasn't my fault, it wasn't in my intentions
To be the one here talkin' to be the one here listenin'

But I admire your poppin' bottles and pimpin'
Just as much as you admire bartendin' and strippin'
Baby, but don't be mad, nobody else trippin'
I've seen a lot of crooks but the crooks still crook

See I had a lot of crooks try to steal my heart
Never really had luck, couldn't never figure out
How to love, how to love
Yeah

I had a lot of moments that didn't last forever
Now I'm in this corner tryna put it together
How to love, how to love
Oh

See I just want you to know, that I deserve the best
I'm beautiful, I'm beautiful
Yeah
See I want you to know, I'm far from the usual
Far from the usual

I had a lot of crooks try to steal my heart
Never really had luck, couldn't never figure out
How to love, how to love

I had a lot of moments that didn't last forever
Now I'm in this corner tryna put it together
How to love, how to love

Oo
How to love

Mmmm


Under låtens gång hade jag märkt att folk samlats runt mig och kastat in pengar i mitt gitarr fodral. Jag log stort när dom applåderade och började sjunga låtenn jag skriva till Louis. Give your heart a break.
Det hade varit någon i 'publiken' som filmat och när jag skulle gå frågade hon efter mitt namn och låtarnas namn. Jag svarade att jag hette Alexandra Simons och att låtarna hette How To Love och Give Your Heart A Break och hon frågade om hon fick lägga upp på Youtube. Jag hade blivit förvånad men ändå sagt ja. När jag kom hem hade hon lagt upp på youtube och hade redan 100 visningar. Jag trodde inte videon skulle ha fler visningar men efter 1 vecka hade någon från ELLEN DEGENERES show ringt och frågat om jag ville komma på en intervjuv. Jag hade tackat ja och fick komma efter 3 dagar i L.A. Hon hade presenterat migsom ''Youtube fenomenet' och frågat lite om mig. Jag hade fått sjunga How to love och pratat lite mer.

Efter typ nån månad ringde någon från Rock Mafia Records och ville signa mig. Så nu var jag här, i en riktig studia, och spelade in sista låten till mitt första album. Work of art .


Hoppas det är OK att jag hoppade fram (: 15 för mer?

Tid och Datum : 2011-12-19 17:33


Kommentarer
Postat av: Anonym

as bra meer!!!

2011-12-19 @ 17:46:45
Postat av: M

Grymt bra! :)

2011-12-19 @ 18:00:08
Postat av: Lollo

mer än ok! :)

2011-12-19 @ 18:19:36
URL: http://jbnovellerjb.blogg.se/
Postat av: Felizia

Asbra ju! :D

2011-12-19 @ 18:42:49
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt braa, meer !

2011-12-19 @ 18:48:48
Postat av: Emma

Asbra!!! Längtar tills nästa, vill ha meeeer!!! ;D

2011-12-19 @ 19:52:56
Postat av: ihrlw

super!!

2011-12-19 @ 21:47:43
Postat av: Nuha

Åssa du är så himla duktig på att skriva längtar tills nästa kapitel snälla ett nytt idag:)

2011-12-19 @ 21:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0